Het juiste optreden bij jullie feest

Door intensief samen te werken met gedreven artiesten creëren wij muzikale momenten waar avond aan avond van genoten wordt. Van meezingers tot volle dansvloeren, heerlijke achtergrondmuziek tot een finale act met een BN'er, wij zorgen dat het juiste entertainment bij uw personeelsfeest aanwezig is.

Wat gaan we doen?

Finale act

De feest avond verdiend natuurlijk een spectaculair einde! Willen jullie echt groot uitpakken? Laat dan een BN'er het feest afsluiten. Door ons brede netwerk kunnen wij makkelijk schakelen naar de artiest naar keuze.

Vuurspuwer of goochelaar?

Is muziek niet genoeg? Geen probleem. De feestavond kan worden aangevuld met... elke workshop of entertainer die jullie maar wensen. Ongrijpbare illusionisten, een hilarische photobooth of een creatieve graffiti workshop, wij regelen het voor jullie feest!

Passende DJ booth

Showdesign houdt van authenticiteit en creativiteit. Wij ontwerpen onze DJ meubels dan ook zelf. Altijd stijlvol, zo kiezen we de juiste booth die voor jullie feest geschikt is. Welke past het beste bij jullie feest?

Technisch in orde

Het zal maar gebeuren... is het feest net lekker op gang, knallen de stoppen eruit. Showdesign berekend van te voren de stroomtoevoer. Gedurende de hele avond is er een ervaren technicus aanwezig. Zo krijg je onzichtbare techniek!

De artiesten en DJ's van Showdesign

van borrel tot diner, van life cooking tot BBQ
catering uit de streek met lokale producten
afgestemd op uw wensen

bespaar geld door uw eigen locatie te gebruiken
en laat u verrassen door een ontwerp op maat
alles is mogelijk!

unieke combinaties van DJ met live muzikanten
perfect afgestemd op uw muzieksmaak
ervaren technici met hoogstaande apparatuur

Onze werkwijze

Wij werken intensief samen met een vaste groep professionals. Door optimaal gebruik te maken van elkaars expertise komen we snel tot de kern en wordt ieders kwaliteit optimaal benut. Met onze werkwijze zet u op een makkelijke en betaalbare manier een bedrijfsfeest neer. Korte lijnen, dat werkt!

Wat leveren wij standaard

  • Één aanspreekpunt

    Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering heeft u een vast contactpersoon. Of het nu gaat om catering, muziek of decoratie. Uw eventmanager zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes verzorgd is.

  • Digitaal draaiboek

    Showdesign heeft een eigen digitaal draaiboek ontwikkeld waarmee zowel u als de toeleveranciers constant up-to-date inzicht hebben in de afspraken.

  • Van borrel tot diner

    Binnen onze vaste leveranciers zitten meerdere, zeer gevarieerde cateraars met elk hun eigen kwaliteiten.

  • Complete inrichting

    Sfeervol meubilair en zorgvuldige styling zorgt ervoor dat iedere ruimte (zowel binnen als buiten) getransformeerd wordt tot een feestelijke ruimte.

  • Veelzijdig entertainment

    Van BN’er tot achtergrond muziek en van dampende disco tot smartlappen. Showdesign weet wat een feest nodig heeft.

  • Gedetailleerd 3D ontwerp

    3D tekeningen geven inzicht in de mogelijkheden op de locatie. Daarnaast krijgt u een schitterend beeld van wat u kunt verwachten.

Alles behalve standaard thema's

Showdesign heeft een aantal thema’s klaar staan die u zeker zullen verbazen. Door één van deze sferen als basis te nemen voor uw avond begint u al met een hoogtepunt. Of heeft u een eigen thema in gedachten? Wij ontwerpen graag een show voor u op maat.

Of het nu een zomers personeelsfeest is of een verrassende twist aan de kerstborrel, Showdesign denkt graag met jullie mee voor een gegarandeerd uniek bedrijfsfeest.

Locatie

Datum van uw personeelsfeest

Aanvullende info

Uw naam

E-mail


Enkele bijzondere momenten

  • NEH 20 jaar

    All-In Event, DJ & live muziek, Evenement, Personeelsfeest

  • Skylift Haringparty

    All-In Event, DJ & live muziek, Evenement, Personeelsfeest, Projectmanagement, Video & Projectie

  • Personeelsfeest Ibiza stijl

    All-In Event, DJ & live muziek, Evenement, Lichtshow, Personeelsfeest, Video & Projectie

  • Personeelsfeest Las Vegas Style

    Bedrijfsopening, DJ & live muziek, Evenement, Personeelsfeest