Thyssenkrupp wil jaarlijks hun klanten op een mooie manier bereiken en informeren over de nieuwste technieken. Het bedrijf heeft Duitse wortels, en wil haar klanten en personeel graag meenemen naar deze Beierse sferen. Vorig jaar heeft Showdesign voor het eerst een tweedaags oktoberfest georganiseerd, met het idee dat dit traditioneel kon terug keren in oktober.
Alle klanten en contacten werden op donderdag 5 oktober uitgenodigd om aan dit jaarlijkse bierfeest deel te nemen. Na ontvangst konden de gasten eerst kiezen uit drie interessante workshops, om zo kennis te nemen over de laatste technische ontwikkelingen. Deze workshops werden afgesloten door erg leuke lezing door oud schaatser Ben van den Burg. Omdat Ben ook aanwezig was bij de workshops, kon hij de inhoud mee nemen in zijn presentatie. Dat hebben de gasten geweten ook, want ze werden door een enthousiaste Ben onderworpen aan een innovatie quiz. De genodigden hebben kennis gemaakt met de nieuwe directeur van thyssenkrupp liften. Bennet besloot zijn speech met het openslaan van het eerste fust; een teken dat de tap geopend was. Met een heerlijke Duits buffet en Duitse slagermuziek op de achtergrond was de toon gezet voor een gezellige borrel.
De dag later was het personeel aan de beurt voor hun feest. Met een paar kleine aanpassingen verdween het zakelijke, maar uiteraard bleef dezelfde Beierse sfeer wel aanwezig. Deze avond kwam de ultieme feestband Band with benefits op het podium. Deze muzikale gasten brachten al snel de feeststemming in de tent. Van Engelen catering zorgde voor heerlijke Duitse gerechten, ter plekke vers bereid. Het Paulaner bier bleef rijkelijk vloeien zodat het een heel gezellige avond werd!
Foto credit klantendag: JuistInBeeld fotografie